مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 09:152019-11-09سياسي

حضور 100 دانشمند از 30 کشور در سومین دوره جایزه مصطفی (ص)


مدیر بنیاد مصطفی (ص) با اشاره به حضور بیش از 100 دانشمند از بیش از 30 کشور جهان در سومین دوره از برگزاری جایزه مصطفی گفت: این بنیاد بر پایه پرورش ارتقای ظرفیت و نقش آفرینی علم و فناوری و نوآوری در تمدن اسلامی ترسیم شده است.

- مدیر بنیاد مصطفی (ص) با اشاره به حضور بیش از 100 دانشمند از بیش از 30 کشور جهان در سومین دوره از برگزاری جایزه مصطفی گفت: این بنیاد بر پایه پرورش ارتقای ظرفیت و نقش آفرینی علم و فناوری و نوآوری در تمدن اسلامی ترسیم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی صفاری نیا امروز در افتتاحیه سومین دوره جایزه مصطفی(ص) که در دانشگاه الزهرا برگزار شد، با بیان اینکه بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) بر پایه دانش تاسیس شده است، افزود: بنیاد مصطفی(ص) ماموریت خود را بر پایه پرورش ارتقای ظرفیت و نقش آفرینی علم و فناوری و نوآوری در تمدن اسلامی ترسیم کرده است.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) با محوریت اعتباربخشی، ظرفیت سازی و گفتمان سازی در خدمت جامعه اسلامی است، ادامه داد: به موجب اعتباربخشی و هم افزایی و تصویرسازی جهانی از جهان اسلام به عنوان تمدنی پیشرو در عرصه جهانی، این بنیاد دانشمندان برجسته را در دوره سوم جایزه مصطفی(ص) روز دوشنبه، 20 آبان در تالار وحدت تقدیر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 100 دانشمند از 30 کشور در سومین دوره جایزه مصطفی (ص)

حضور 100 دانشمند از 30 کشور در سومین دوره جایزه مصطفی (ص)